WeLCoMe To The BloG...

Kepimpinan Baru G-shop

Sunday, October 10, 2010

Assalamualaikum w.b.t...
Pertama sekali marilah kita bersama-sama bersyukur kepada Allah SWT yang tidak pernah jemu untuk menurunkan segala kurniaanNya kepada hamba-hambaNya tanpa memmerlukan sebarang balasan. Selawat dan salam ke atas junjungan Nabi Besar kita Nabi Muhammmad SAW yang telah berusaha sekeras-kerasnya supaya kita dapat menikmati Islam sehingga kini...Tidak lupa juga kepada mereka-mereka yang mengikuti sunnah Nabi.

Tahniah atas perlantikan baru kepimpinan Lajnah Pembangunan Ekonomi dan Keusahawanan (LPEK) Sekretariat Masjid Al-Hikmah 2010/2011. Diharapkan segala kelompangan yang dihasilkan daripada sesi kepimpinan yang lalu dapat anda atasi dan sekaligus dapat memperkembangkan G-shop ke arah yang lebih maju dengan berlandaskan sistem kewangan islam...
Amatlah kami harapkan supaya kepimpinan baru dapat menyebarkan kefahaman Islam kepada semua warga KAL khasnya dengan cara yang berkesan. Biarlah segala yang kita pelajari dalam kuliah itu dapat dipraktikkan di G-shop. Akhir sekali dari saya sendiri selaku salah seorang kepimpinan sesi lalu, semoga berjaya menghidupkan suasana dakwah islam dalam perniagaan di G-shop.

‘produk halal, tanggungjawab kita semua’…

0 comments: